Trænings-Tips.dk

Enhver tilgang til træning og kost, hvadenten det er den ene eller anden slags, har man somregel et mål med

 

Målet er det vigtigste at have styr på, før påbegyndelse af din træning, uanset træningserfaring.Om du aldrig rigtig har dyrket vægtræning eller udholdenshedstræning, eller at du er vant til en type træning og vil ændre den, så er det godt at vide hvorfor, og hvad målet med det er.

 

Dette er det første vigtigste punkt, du bør overveje grundigt inden du kaster dig over træningen.

 

Husk dog at din træning skal stemme overens med dine egne mål- ingen andres.

 

 

 

 

I de seneste par år er træning og kost kommet mere og mere i fokus. Det er et emne de fleste kender til fra arbejdet, venner-og veninder, på uddannelsen, i fritiden, i hjemmet og i det politiske fora. En samlet betegnelse for kost og træning, referes der normalt til som 'sundhed'.

 

'Sundhed'er et begreb du dog skal definere for dig selv. Sundhed er hvad du gør det til, for det er den rette vej til din velvære!

 

Trænings-tips.dk er nemlig ideén om at hjælpe dig på vej mod dine egne mål, så du selv kan bestemme hvad din sundhed skal bestå af.

 

De fleste af jer derude, som søger; Tips, råd og vejledning til træning og kost, har jo en hverdag, som ikke ligner en elite atlets.

Arbejde, uddannelse, venner, familie, kæreste, ægtefælle og fritid er jo noget der fylder og prioriteres, og der kan det være en ekstra stress faktor hvis man samtidig skal følge en striks trænings- og eller kostplan.

 

Meningen med dine mål vedrørende træning og kost, er jo netop at det skal give dig ekstra overskud, og ikke ekstra stress.

 

Derfor er der 3 vigtige punkter, du bør huske på, og som her på Trænings-tips.dk er udgangspunkt for de tips, råd og vejledning der bliver givet til dig.

© Copyright Trænings-Tips.dk \ Ulrik Rydahl \ Trænings- & Kostvejleder \ Kontakt email: info@traenings-tips.dk

TRÆNINGS-TIPS.DK

Den hjælp til træning & kost du behøver- for at opnå DINE mål!

Velkommen til Trænings-tips.dk!

 

Dette er sitet hvor du kan få gode Tips, råd og vejledning til din træning og kost online.

 

Sitet er tiltænkt både dig der træner mange gange om ugen, og dig der træner få gange om ugen. Hvadenten det er styrke- eller udholdenhedstræning.

 

Til dig der måske bare er interesseret i at tabe et par kilo, kunne løfte lidt tungere vægte eller at kunne løbe lidt hurtigere uden at blive lige så forpustet.

 

Mange af de ovennævnte mål, er måske noget du godt kunne tænke dig at gøre noget ved, måske er det ikke, og det er også ligemeget. For uanset hvad du ønsker at få indfriet i forhold til din træning og kost, er det dig og dine individuelle mål du får Tips, råd og vejledning til.

 

Det kan du få ved at tilmelde dig Træning-tips.dk's online Mailing Liste, for 59 kr. om måneden. Hvor du kan spørge om alt det du finder relevant for dig og din træning og kost.

 

Du kan selvfølgelig også få Træning- og kost programmer specifikt udformet til dig!

 

 

 

MÅL

 

 

 

 

 

 

MOTIVATION

For at opnå dine mål, er det vigtigt at der er en motivation som kan ligge til grund

 

Motivation dannes oftes i samme færd som man har fundet et mål. Den skal sikre en, en kontinuerlig drivkraft henimod ens mål. For den kan altid svækkes, ved manglende resultater, og give et svigtende overskud, hvilket dræner ens motivation.

 

For at fastholde motivationen, er det vigtigt at det første vigtigste punkt; ens MÅL, stemmer realistisk overens med ens, tilgang, erfaring og viden omkring træning.

 

 

 

VEDHOLDENHED

 

 

For at opnå dine mål, kræver det en god gang vedholdenhed, da resultaterne ikke kommer med det samme

 

Vedholdenhed er det sidste meget vigtige punkt, i forhold til ens trænings- og kostændringer. Motivationen har en enorm betydning for at fastholde den vedholdenhed der kræves i forhold til ens mål. Du vil selv finde ud af hvilke gode veje mod dit mål, vedholdenheden giver dig.

Mit navn er Ulrik Rydahl, uddannet Trænings & kostvejleder, og manden bag Trænings-tips.dk

 

Velkommen til!